Τετάρτη, 23 Απριλίου 2008

Μια Χίλτον στη μόδα

Η νεαρή Nicky Hilton, της γνωστής οικογένειας των -και- ιδιοκτητών ξενοδοχείων, βρέθηκε στην αρχή της εβδομάδας στην Αθήνα για την παρουσίαση της χειμωνιάτικης συλλογής της από δύο σειρές, Chick και Nickolai, στο πλαίσιο της Διεθνούς Εβδομάδας Μόδας Athens Xclusive.

Τη συνάντησα στην προεδρική σουίτα μεγάλου ξενοδοχείου που δεν φέρει το όνομά της (sic) και παρά την άνεση με την οποία αντιμετωπίζει τους ξένους -φανταστείτε ότι από μωρό η ίδια και η αδελφή της Paris εκτίθενται στο φακό- η εντύπωση που μου έδωσε ήταν αυτή ενός φοβισμένου κοριτσιού. Δεν είναι περίεργο, πάντως, αν σκεφτεί κανείς ότι εννέα στις

δέκα δημοσιεύσεις αφορούν όχι τα ρούχα που φτιάχνει (εντάξει, δεν είναι και η Coco Chanel) αλλά την προσωπική της ζωή και την κληρονομιά της. Η σκέψη και η στάση της απέναντι στα πράγματα, πάντως, φαίνονται σε κάποιο βαθμό από τη συνέντευξη, που βγήκε δύσκολα μια και οι απαντήσεις της ήταν πολύ λακωνικές. Από ανασφάλεια, έλλειψη γνώσης; Ποιος μπορεί να πει;


- Κυρία Χίλτον, η σχεδιαστική καριέρα σας είναι τώρα στον τέταρτο χρόνο της. Ποιος είναι ο απολογισμός σας;
«Ξεκίνησα με το Chick, που ήταν μια γραμμή casual, και το διασκέδασα αλλά δεν μου έβγαζε επαρκώς τη δημιουργικότητά μου, οπότε πέρυσι έκανα και τη γραμμή Nickolai, που νομίζω ότι συμπλήρωσε αυτό που είχα ανάγκη. Μου έδωσε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσω πιο ακριβά υφάσματα και μια διαφορετική δομή στη ραφή. Τώρα έχω δύο κατευθύνσεις και είμαι καλύτερα».

- Σας δίδαξε κάτι η μέχρι τώρα πορεία σας;
«Ασφαλώς και έμαθα πράγματα, αλλά αυτό συμβαίνει με κάθε επάγγελμα. Πρέπει να δουλέψεις τις λεπτομέρειες για να έχεις το αποτέλεσμα που προσδοκάς. Ο χώρος είναι πολύ ανταγωνιστικός και έχει μεγάλη προσφορά εκεί έξω, οπότε θα πρέπει να είσαι original για να πετύχεις».

- Αισθάνεστε ότι η επιτυχία της γραμμής συνδέεται με το όνομά σας;
«Νομίζω ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ο κόσμος τείνει να σε περνάει από δοκιμασίες ακριβώς γιατί φέρεις ένα επώνυμο. Το ίδιο συνέβη και με τη Στέλλα Μακάρτνεϊ. Ήταν η κόρη ενός Beatle, αλλά τελικά έγινε μια καλή σχεδιάστρια».

- Συμμερίζεστε την άποψη πολλών σχεδιαστών ότι η δημιουργικότητα μπορεί να περιοριστεί από την ανάγκη να είναι τα ρούχα εμπορικά;
«Έχω πάντα στο μυαλό μου ότι πρέπει να φτιάξω ρούχα που να μπορούν να φορεθούν. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να βλέπεις στην πασαρέλα ρούχα που είναι cool αλλά κανείς δεν μπορεί να τα φορέσει στην καθημερινότητά του».

- Έχετε έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα. Έχετε επισκεφτεί σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος;
«Κυρίως μέσα από το αυτοκίνητο τα είδαμε. Την Ακρόπολη, την Πλάκα...».

- Στην αθηναϊκή αγορά βρεθήκατε;
«Ναι, την προηγούμενη φορά και τη βρήκα cool».

- Εντοπίζετε διαφορές στην αγορά της Ευρώπης σε σχέση με εκείνη της Αμερικής;
«Πολλοί Αμερικανοί αντιγράφουν Ευρωπαίους και το αντίστροφο. Υπάρχουν επιρροές και εδώ και εκεί».

- Οι προβεβλημένοι από τα ΜΜΕ άνθρωποι μπορούν να επηρεάσουν τους λιγότερο γνωστούς με τη συμπεριφορά και την κοινωνική προσφορά τους;
«Ναι, το πιστεύω. Όπως για παράδειγμα η Αντζελίνα Τζολί, που αξιοποιήθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη. Είναι πολύ χρήσιμο».

- Προσωπικά, δραστηριοποιείστε σε κάποιο χώρο;
«Κάνω πολλές φιλανθρωπικές εκδηλώσεις για τη σκλήρυνση κατά πλάκας και τον καρκίνο του μαστού, γιατί έχω χάσει και τις δύο γιαγιάδες μου από αυτή την αιτία».





Της ΕΡΣΗΣ ΒΑΤΟΥ, για την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: